XIII TALLINN DESIGN FESTIVAL
10.09.—16.09.2018
Inimlikud linnad
Jaga üritust

Eesti Disainikeskus

Teenusedisaini töötuba: “To Be Truly Customer Centric" 11.09. 9:15–16:00
Töötuba korraldab: Eesti Disainikeskus
Täpsem info töötoa kohta: www.eestidisainiauhinnad.ee


Koht: Eesti Kunstiakadeemia (Kotzebue 1), I korrus, ruum A202
Maksumus: 100€ (Disainibüroode võrgustiku liikmetele), mitteliikmetele 120€ (hind sisaldab koolituse materjale, kohvipause ja lõunat.)
Registreeri koolitusele
Eesti Kunstiakadeemia: Põhja puiestee 7/Kotzebue 1    Vaata kaardil
Teenusedisaini töötuba teemal “To be truly customer centric"

11. septembril toimub teenusedisaini töötuba teemal “To be truly customer centric – From designing services to build capacity and design organisations”.

Töötuba viib läbi Eesti Disainiauhinnad 2018 teenusedisaini žüriiliige Anna Grieves koos oma kolleegiga Susanne Lundmark (www.savvysthlm.com). Enne Savvy'i asutamist oli Anna pikalt Rootsi tuntud teenusedisaini büroo Transformatori senior-teenusedisainer ja endine tegevjuht.

Teenusedisaini töötuba keskendub sellele, kuidas ettevõtteid juhtida ja suunata selliselt, et ettevõttel tekiks võimekus saada tõeliselt kliendikeskseks ja väärtust pakkuvaks. Tutvustamisele tulevad erinevad näited ja meetodid, mida kasutada disainivõimekuse kasvatamisel. Töötuba toimub ingliskeeles.


Ajakava:
 
9.15 - 9.30 Hommikukohv
9.30 - 11.00 Sessioon 1
11.00 - 11.15 Kohvipaus
11.15 - 12.45 Sessioon 2
12.45 - 13.30 Lõuna
13.30 - 15.00 Sessioon 3
15.00 - 16.00 Kokkuvõtted ja kohvipaus


Koolitajad:

Susanne is Senior Business Designer and former Head of Client Relations at Transformator Design in Stockholm, Sweden. Susanne works with private business and public sector, helping clients to find their way of working with service design in order to create great experiences and sustainable relationships with their customers as well as their employees.  

Anna Grieves
www.savvysthlm.com

Service Designer and former CEO at Transformator Design in Stockholm, Sweden. Anna works with some of Swedens largest organisations to help them develop their business by focusing on human-centered design. Both working with design as an outcome and as a process. All to create great customer relationships.